14 Ιανουαρίου 2024

Technea.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Η Google θα δοκιμάσει μια νέα λειτουργία που θα περιορίζει τη χρήση των cookies με την ονομασία Tracking Protection

1 min read
Google tracking protection

Google tracking protection

Η Google της Alphabet (GOOGL.O) δήλωσε την Πέμπτη ότι θα αρχίσει να δοκιμάζει μια νέα λειτουργία στο πρόγραμμα περιήγησης Chrome στο πλαίσιο ενός σχεδίου απαγόρευσης των cookies τρίτων μερών που χρησιμοποιούν οι διαφημιστές για την παρακολούθηση των καταναλωτών.

Ο γίγαντας της αναζήτησης πρόκειται να αναπτύξει αυτή τη λειτουργία, που ονομάζεται Tracking Protection, στις 4 Ιανουαρίου στο 1% των χρηστών του chrome παγκοσμίως, η οποία θα περιορίζει την παρακολούθηση πολλαπλών τοποθεσιών από προεπιλογή.

Η Google σχεδιάζει να καταργήσει πλήρως τη χρήση cookies τρίτων για τους χρήστες στο δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Το χρονοδιάγραμμα, ωστόσο, εξαρτάται από την αντιμετώπιση των αντιμονοπωλιακών ανησυχιών που διατυπώθηκαν από την Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου, δήλωσε η Google. Η CMA διερευνά το σχέδιο της Google να διακόψει την υποστήριξη ορισμένων cookies στο Chrome, επειδή ο εποπτικός φορέας ανησυχεί ότι θα εμποδίσει τον ανταγωνισμό στην ψηφιακή διαφήμιση, καθώς και ότι παρακολουθεί το μεγαλύτερο τμήμα της εταιρείας που αποφέρει χρήματα, τη διαφήμιση.

Τα cookies είναι ειδικά αρχεία που επιτρέπουν στον ιστότοπο και στους διαφημιστές να αναγνωρίζουν μεμονωμένους χρήστες του διαδικτύου και να παρακολουθούν τις συνήθειες περιήγησής τους.

Η επικεφαλής της αντιμονοπωλιακής επιτροπής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Margrethe Vestager δήλωσε επίσης τον Ιούνιο ότι οι έρευνες του οργανισμού σχετικά με την εισαγωγή από την Google εργαλείων για τον αποκλεισμό των cookies τρίτων μερών – μέρος της πρωτοβουλίας “Privacy Sandbox” της εταιρείας – θα συνεχιστούν.

Οι διαφημιστές δήλωσαν ότι η απώλεια των cookies στο πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο θα περιορίσει τη δυνατότητά τους να συλλέγουν πληροφορίες για την εξατομίκευση των διαφημίσεων και θα τους καταστήσει εξαρτημένους από τις βάσεις δεδομένων χρηστών της Google.

Η χρηματιστηριακή εταιρεία BofA Global Research ανέφερε σε σημείωμά της την Πέμπτη ότι η σταδιακή κατάργηση των cookies θα δώσει μεγαλύτερη δύναμη στους οργανισμούς μέσων ενημέρωσης, ιδίως σε εκείνους που είναι σε θέση να παρέχουν ιδιόκτητες πληροφορίες σε κλίμακα στους διαφημιζόμενους.

via

About The Author

0Shares

Δείτε ακομα