Η Microsoft σχεδιάζει να λανσάρει τελικά και ένα δεύτερο, πιο οικονομικό Xbox νέας γενιάς
1 min readΤον Ιούνιο, η Microsoft ανακοίνωσε το «Project Scarlett», ένα νέο Xbox που η εταιρεία δήλωσε ότι θα ανεβάσει «τον πήχη στην ισχύ, την ταχύτητα και την απόδοση στις κονσόλες».
Αυτό που δεν είπε τότε, είναι ότι εργάζεται παράλληλα και σε μία χαμηλότερου κόστους, disc-less έκδοση του επόμενης γενιάς Xbox που έχει την κωδική ονομασία «Lockhart».
Αν η κωδική ονομασία σας φαίνεται γνωστή ή οικεία, είναι επειδή κυκλοφορεί εδώ και καιρό, από πέρυσι μάλιστα. Το 2018 κυκλοφόρησαν φήμες που ήθελαν την Microsoft να κυκλοφορεί δύο κονσόλες, την υψηλής απόδοσης «Anaconda» και την χαμηλότερης απόδοσης (και κόστους) «Lockhart». Λίγο μετά ωστόσο η Microsoft διέψευσε τις φήμες, λέγοντας πως το «Project Scarlett» είναι μόνο μία high-end κονσόλα, κάτι που μας οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ακυρώθηκε η κυκλοφορία του «Lockhart», αν βεβαίως βρισκόταν στα αρχικά σχέδια της Microsoft.
Το Kotaku ωστόσο έμαθε ότι το «Lockhart» συνεχίζει να βρίσκεται υπό ανάπτυξη, ως μία οικονομικότερη, digital-only εναλλακτική πρόταση στο «Scarlett» (Anaconda). Αυτό που δεν γνωρίζουμε, λένε από το Kotaku, είναι πως θα διαμορφωθούν οι τιμές. Μπορούμε να σκεφτούμε πάντως ότι το «Anaconda» κατά κάποιο τρόπο θα αντικαταστήσει το Xbox One X και το «Lockhart» θα αποτελέσει τον αντικαταστάτη του Xbox One S.
Οι game developers βεβαίως θα δημιουργήσουν τίτλους που θα είναι συμβατοί και με τις δύο κονσόλες. Ένας από αυτούς μίλησε στο Kotaku παρομοίασε την ωμή επεξεργαστική ισχύ του «Lockhart» με του PlayStation 4 Pro, όμως το νέας γενιάς disc-less Xbox της Microsoft θα διαθέτει solid state drive, κάτι που βεβαίως θα επηρεάσει σημαντικά τους χρόνους φόρτωσης. Άλλοι developers δήλωσαν στο Kotaku ότι το «Lockhart» ενσωματώνει επεξεργαστή ισχυρότερο από οποιαδήποτε σημερινή κονσόλα, κάτι που βεβαίως θα επιτρέψει το gaming σε υψηλότερα frame rates.
Υποθέτουμε, ότι για την Microsoft, τα 60 frames per second σε ανάλυση 4K για το «Anaconda» και τα 60 frames per second σε ανάλυση 1440p για το «Lockhart αποτελούν ιδανικούς στόχους απόδοσης (αυτό βεβαίως δεν σημαίνει ότι με κάθε παιχνίδι που θα κυκλοφορήσει θα επιτευχθεί τέτοια απόδοση, ωστόσο είναι ένας στόχος που η Microsoft ενθαρρύνει τους developers να πιάσουν). Η εταιρεία αναμένεται πάντως να προωθήσει το «Lockhart» μαζί με τα xCloud και Xbox Game Pass. Η Microsoft αρνήθηκε να σχολιάσει τις φήμες πάντως.
Πηγή: insomnia.gr