Η Apple ετοιμάζεται να “τραβήξει το χαλί” κάτω από τα πόδια της Google με τη δική της μηχανή αναζήτησης!
1 min readΗ Apple διεξάγει έναν ήσυχο πόλεμο στο Google εδώ και αρκετά χρόνια, ιδίως στο επιχειρηματικό της μοντέλο, το οποίο βασίζεται στη δημιουργία προφίλ των χρηστών μηχανών αναζήτησης και στη συνέχεια στην πώληση πρόσβασης σε αυτό το προφίλ σε διαφημιζόμενους.
Ο ιστότοπος SEO Coywolf αναφέρει ότι η Apple φαίνεται να ετοιμάζεται να ξεκινήσει μια μηχανή αναζήτησης για χρήστες iPhone και Mac κάτι που μπορεί να τραβήξει το χαλί κάτω από τα πόδια της Google. Η απόδειξη για αυτό είναι πολύ αυξημένη δραστηριότητα από το πρόγραμμα ανίχνευσης ιστού Applebot της Apple, μια σημαντική ενημέρωση στη σελίδα υποστήριξης
Υπάρχει επίσης μία ρυθμιστική πίεση στο Ηνωμένο Βασίλειο για την Apple να θέσει τη Google ως την προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης, μια θέση για την οποία η Google πληρώνει δισεκατομμύρια κάθε χρόνο όμως η Apple μπορεί να συνεχίζει ακάθεκτη την ανάπτυξή της και ο καλύτερος τρόπος για να γίνει αυτό είναι να εισέλθει και να αποκτήσει νέες αγορές από άλλες εταιρείες τεχνολογίας.
Για την Apple φυσικά τα οφέλη από μία τέτοια κίνηση είναι προφανή, σύμφωνα με την Coywolf:
- Η προώθηση εφαρμογών σε αποτελέσματα αναζήτησης που θα ωφελήσουν τις υπηρεσίες της Apple και θα μειώσουν την ώθηση της Google προς PWA.
- Η αποδυνάμωση του μονοπωλίου της Google στην αναζήτηση και ένα σημαντικό πλήγμα στα έσοδα από διαφημίσεις και στην εξόρυξη δεδομένων.
- Η προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της Apple. Συμπεριλαμβανομένων υπηρεσιών που αντιμετωπίζουν προβλήματα όπως το Apple News + και το Apple TV +.
- Συνεχής έλεγχος και κλείδωμα του οικοσυστήματος της Apple. Οι χρήστες θα εξαρτηθούν από εξατομικευμένα αποτελέσματα αναζήτησης με ολοκληρωμένες υπηρεσίες και ενσωματώσεις προϊόντων που είναι δυνατές μόνο μέσω της μηχανής αναζήτησης.
- Η επέκταση της πλατφόρμας προβολής διαφημίσεων θα επιτρέψει στους προγραμματιστές εφαρμογών να προωθήσουν τις εφαρμογές τους στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η δημιουργία μιας μηχανής αναζήτησης θα μπορούσε εύκολα να περιγραφεί ως χρήση μονοπωλίου στην πλατφόρμα της για είσοδο σε μια νέα αγορά, παρόμοια με τη Microsoft, για παράδειγμα, την έναρξη ενός νέου προεπιλεγμένου προγράμματος περιήγησης στα Windows τη δεκαετία του 1990.
Για όσους αμφιβάλλουν για την ικανότητα της Apple να εκτοπίσει τη Google, ο ανεξέλεγκτος έλεγχος της πλατφόρμας της είχε ως αποτέλεσμα οι Χάρτες της Apple να ξεπεράσουν τους Χάρτες Google σε iOS σε χρήση και το Apple Music να έχει περισσότερους χρήστες επί πληρωμή στις ΗΠΑ από το Spotify , ενώ και στις δύο περιπτώσεις προσφέρουν ένα χειρότερο προϊόν, οπότε μη βιάζεστε.
Για την Google (και για όλους), η αλλαγή θα μπορούσε να είναι αποκαλυπτική, με την Apple να αποκτά αποκλειστική πρόσβαση σε ένα κομμάτι που θεωρείτο μονοπόλιο της Google έως τώρα και από ότι δείχνουν τα πράγματα η μάχη αναμένεται να είναι μεγάλη με την Apple να έχει στο πλευρό της τους πιστούς οπαδούς της που το μόνο βέβαιο είναι ότι δεν θα την εγκαταλείψουν ποτέ!
Διαβάστε τη λεπτομερή έκθεση της Coywolf για πιθανές κινήσεις της Apple εδώ .
[via]