Ο Chrome θα αποκλείει τις διαφημίσεις που καταναλώνουν πολλούς πόρους
1 min readΗ Google ανακοίνωσε σήμερα ότι το Chrome θα αρχίσει να αποκλείει διαφημίσεις που καταναλώνουν πολλούς πόρους.
Για παράδειγμα διαφημίσεις που περιλαμβάνουν cryptocurrency mining και που δεν έχουν προγραμματιστεί σωστά ή δεν είναι βελτιστοποιημένες για χρήση δικτύου θα τρώνε πόρτα.
Το Chrome θα αποκλείσει αυτές τις διαφημίσεις επειδή “εξαντλούν τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας αλλά και επιβαρύνουν σημαντικά τα ήδη κορεσμένα δίκτυα και φυσικά είναι πολύ κοστοβόρες”. Για αρχή θα θέσει τρεις κανόνες οι οποίοι αν τους υπερβεί μία διαφήμιση αυτόματα θα αποκλείεται.
- Ανώτατη χρήση εύρους ζώνης δικτύου 4Mb
- 15 δευτερόλεπτα χρήσης CPU σε οποιαδήποτε περίοδο 30 δευτερολέπτων
- 60 δευτερόλεπτα συνολικής χρήσης CPU
Τα όρια (4MB δεδομένων δικτύου, 15 δευτερόλεπτα χρήσης CPU σε οποιαδήποτε περίοδο 30 δευτερολέπτων, 60 δευτερόλεπτα της συνολικής χρήσης CPU) αντιπροσωπεύουν μόλις το 0,3% των διαφημίσεων, δήλωσε η Google. Ωστόσο, αντιπροσωπεύουν το 26% των δεδομένων δικτύου που χρησιμοποιούνται από διαφημίσεις και το 28% του συνόλου της χρήσης CPU διαφημίσεων.
Το παρακάτω διάγραμμα της Google δείχνει το συνολικό ποσοστό των “heavy ads”και των “non-heacy ads” και τη συνολική χρήση πόρων για την κάθε κατηγορία.
Η νέα έκδοση του Chrome αναμένεται να κυκλοφορήσει τέλη Αυγούστου.
Δεν γνωρίζουν πολλοί ότι το πιο δημοφιλές πρόγραμμα περιήγησης στον κόσμο διαθέτει ήδη ενσωματωμένο πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων και μην σας κάνει εντύπωση ότι πριν από δύο χρόνια, η Google εντάχθηκε στο Coalition for Better Ads, μια ομάδα που καθορίζει πρότυπα για το πώς ο κλάδος πρέπει να βελτιώσει τις διαφημίσεις για τους καταναλωτές.
Το Chrome ήδη αποκλείει όλες τις διαφημίσεις (συμπεριλαμβανομένων εκείνων που ανήκουν ή προβάλλονται από την Google) σε ιστότοπους που εμφανίζουν μη συμμορφούμενες διαφημίσεις, όπως ορίζεται από αυτόν τον συνασπισμό. Εκτός από τις διαφημίσεις, η Google έχει επίσης χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα αποκλεισμού διαφημίσεων του Chrome για να αντιμετωπίσει τις λεγόμενες «καταχρηστικές εμπειρίες». Το εργαλείο λοιπόν έχει ως στόχο να τιμωρεί τους κακούς ιστότοπους παρά να αποκλείει εντελώς τις διαφημίσεις.
Το μήνυμα που θα εμφανίζεται στους “παραβάτες” θα είναι περίπου σαν το παρακάτω:
Κάνοντας κλικ στο Λεπτομέρειες ο χρήστης θα ενημερώνεται ότι η διαφήμιση έχει χρησιμοποιήσει πάρα πολλούς πόρους.
Περιμένουμε λοιπόν και αυτό το νέο χαρακτηριστικό και να δούμε τελικά πως θα δουλέψευ στον πιο δημοφιλή browser.
[Via]