Η πιο δημοφιλής εφαρμογή του Google Play Store
1 min readΠοια άλλη;;; φυσικά το facebook
Δεν πρέπει πλέον να μας εκπλήσσει ότι το facebook είναι η πιο δημοφιλής και η μεγαλύτερη υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο αλλά συνάμα είναι και πιο δημοφιλής εφαρμογή στο Google Play.
Μετά από μια αύξηση 8% σε ετήσια βάση τόσο των καθημερινών όσο και των μηνιαίων ενεργών χρηστών για το δεύτερο τρίμηνο του 2019, σε ένα συνολικό ποσό όχι λιγότερο από 1,59 δισ. και 2,41 δισ. άτομα αντίστοιχα, το κοινωνικό δίκτυο του Mark Zuckerberg πέτυχε πρόσφατα κάτι το εξωπραγματικό στο Google Play.
Όπως παρατηρήθηκε από το AndroidPolice, η κύρια εφαρμογή Facebook έχει 5 δισεκατομμύρια + installs στο Google Play, μαζί με μια επιλεγμένη ομάδα ακόμα επτά άλλων εφαρμογών και υπηρεσιών.
Αυτή η ομάδα των “Υπέροχων επτά” περιλαμβάνει το πακέτο Υπηρεσιών Google Play, καθώς και το YouTube, τους Χάρτες Google, την Αναζήτηση Google, το Gmail, το Google Text-to-Speech και το Chrome.
Όπως όμως μπορείτε να παρατηρήσετε, αυτά τα προϊόντα έχουν ένα πολύ σημαντικό παρανομαστή, είναι όλα οι εφαρμογές της Google που έρχονται προ-εγκατεστημένες σε συσκευές Android από προεπιλογή, οπότε οι μετρήσεις εγκατάστασης τους είναι στην πραγματικότητα ίσες με τον αριθμό των τηλεφώνων και tablet που πωλούνται παγκοσμίως και φυσικά, αυτό που καθιστά τόσο μοναδικό το Facebook είναι ότι ένα μεγάλο μέρος αυτού του ποσού των 5 δισεκατομμυρίων προέρχεται από μεμονωμένους ανθρώπους που επέλεξαν να κατεβάσουν με μη αυτόματο τρόπο την εφαρμογή από το Play Store της Google.
Εκτός αυτού, μία από τις εταιρείες που προ-εγκατέστησαν το Facebook σε πολλά τηλέφωνα Android σε όλο τον κόσμο δεν μπορεί πλέον να το κάνει αυτό. (σσ Huawei)
Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, το Facebook πέρασε τις 1 δισεκατομμύριο εγκαταστάσεις στο Google Play πριν περίπου από πέντε χρόνια, ακολουθούμενο από το Google+ και το WhatsApp.
Για προφανείς λόγους, το πολυσυζητημένο κοινωνικό δίκτυο της Big G δεν αναμένεται να ενταχθεί στο σύλλογο των 5 δισεκατομμυρίων, αλλά η WhatsApp έχει μια πολύ καλή ευκαιρία να ακολουθήσει στο προσεχές μέλλον τα χνάρια της μητρικής εταιρείας.