14 Ιανουαρίου 2024

Technea.gr

Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

Το Facebook θα εμφανίζει ποιος χρησιμοποιεί τα προσωπικά σου στοιχεία για να στείλει μία στοχευμένη διαφήμιση

1 min read
Το Facebook έχει κάνει κάποια βήματα για να εμποδίσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά τώρα θα λέγαμε ότι κάνει ακόμα ένα βήμα παραπάνω.
dims | Technea.gr - Χρήσιμα νέα τεχνολογίας

FILE - In this March 29, 2018, file photo the logo for Facebook appears on screens at the Nasdaq MarketSite, in New York's Times Square. Federal regulators are alleging that Facebook’s advertising tools allow landlords and real estate brokers to engage in housing discrimination. The U.S. Department of Housing and Urban Development alleged in a complaint this week that Facebook violated the Fair Housing Act because its targeting systems allow advertisers to exclude certain audiences, such as families with young children or disabled people, from seeing housing ads. AP Photo/Richard Drew, File)

Το Facebook έχει κάνει κάποια βήματα για να εμποδίσει τις επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών για στοχευμένες διαφημίσεις, αλλά τώρα θα λέγαμε ότι κάνει ακόμα ένα βήμα παραπάνω.

Από τις 28 Φεβρουαρίου, το Facebook θα ενσωματώσει το “γιατί βλέπω αυτή τη διαφήμιση;”  και θα εμφανίζει (αν κάποιος) χρησιμοποίησε τα στοιχεία επικοινωνίας για να πουλήσει το συγκεκριμένο προϊόν.

Θα γνωρίζετε αν η διαφήμιση προέρχεται απευθείας από την εταιρεία, ή εάν η εταιρεία βασίστηκε σε έναν εξωτερικό συνεργάτη για τη συλλογή των δεδομένων.

Το Facebook θα δείχνει μόνο ποια εταιρεία χρησιμοποιεί τις πληροφορίες επικοινωνίας.

Αυτό βέβαια δεν θα σταματήσει εντελώς την κακή χρήση των προσωπικών δεδομένων. Θα δίνει όμως μια πληροφορία αρκετά σημαντικά για το πως οι διαφημιζόμενοι έλαβαν τα δεδομένα σας και έτσι να σας δοθεί η δυνατότητα να περιορίζετε την πρόσβαση στα δεδομένα σας στο μέλλον.

Η TechCrunch σημειώνει επίσης ότι θα μπορούσε να βοηθήσει το Facebook να εντοπίζει διαφημιστικούς συνεργάτες οι οποίοι ανεβάζουν πληροφορίες χωρίς τη συγκατάθεση των χρηστών και από την άλλη θα συνέτιζε κάπως τις πιο “αδίστακτες” κάνοντας τες να το διπλοσκεφτούν προτού συλλέξουν πληροφορίες χωρίς να σας ρωτήσουν για σας για να σας στείλουν μία διαφήμιση.

Ενώ το Facebook μπορεί να μην είναι τόσο διαφανές όσο θα θέλαμε με τις πολιτικές διαφημίσεων, αυτό θα μπορούσε να είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.

George S. Metallidis

Πηγή https://www.engadget.com/2019/02/06/facebook-to-show-uploaders-for-ad-targeting/

About The Author

0Shares

Δείτε ακομα