Φραγή πενταψήφιων αριθμών
1 min readΠώς βάζω φραγή στα πενταψήφια SMS που με χρεώνουν; Δείτε παρακάτω για την κάθε εταιρεία τι μπορείτε να κάνετε.
VODAFONE
Εάν έχεις εγγραφή σε συνδρομητικές υπηρεσίες περιεχομένου και έχεις ανεπιθύμητες χρεώσεις, χρειάζεται να ενεργοποιήσεις φραγή τέτοιων μηνυμάτων.
- Παρακάτω θα βρεις όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για ασφαλή και γρήγορη ενεργοποιήση φραγής μέσω του My Vodafone app ή του My Vodafone web.
- Εάν θέλεις, μπορείς να ενεργοποιήσεις τη φραγή και μέσω του chat
Χρειάζεται να γνωρίζεις:
- Αν ενεργοποιήσεις φραγή χρεώσιμων πενταψήφιων SMS με αριθμούς που ξεκινούν από 19 ή/και αριθμούς που ξεκινούν από 54, δε θα λαμβάνεις χρεώσιμα SMS από τους αντίστοιχους αριθμούς και άρα δε θα έχεις σχετικές χρεώσεις στο μέλλον.
- Η ενεργοποίηση της φραγής μπλοκάρει τα χρεώσιμα εισερχόμενα SMS αλλά δεν εμποδίζει τη δική σου δυνατότητα να στέλνεις SMS σε 5ψήφιους αριθμούς που ξεκινούν από 19 ή 54, με την ανάλογη χρέωση.
- Η ενεργοποίηση της συγκεκριμένης φραγής, σημαίνει πως θα σταματήσεις να λαμβάνεις χρεώσιμα συνδρομητικά sms τρίτων εταιρειών. Sms που ξεκινούν από 19 ή/και 54 αλλά δε σε χρεώνουν, θα συνεχίσεις να τα λαμβάνεις. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι τα sms που θα συνεχίσεις να λαμβάνεις από το Vodafone Thank you.
- Αν χρειάζεσαι φραγή στις κλήσεις σε αριθμούς υψηλής χρέωσης, θα χρειαστεί να επικοινωνήσεις με τον Tobi στο live chat, και να ζητήσεις να ενεργοποιήσουμε φραγή φωνής σε αριθμούς υψηλής χρέωσης.
My Vodafone app
Στην κεντρική οθόνη, επιλέγεις “Ρυθμίσεις”
Στις “Ρυθμίσεις προγράμματος” επιλέγεις “Διαχείριση φραγών”
Επιλέγεις “Φραγή σε SMS υψηλής χρέωσης”
Απενεργοποιείς τα sms που ξεκινούν από 19 ή/και 54
My Vodafone WEB
NOVA
Φραγή λήψης μηνυμάτων
Για να μην δέχεσαι μηνύματα από αριθμούς της σειράς:
- 54ΧΧΧ
- 19ΧΧΧ
- 14ΧΧΧ
Στείλε STOP στο 1213:
- Για ολική φραγή μηνυμάτων
- Ή και τον 5ψηφιο αριθμό για μεμονωμένη φραγή μηνυμάτων (πχ STOP 54XXX)
Για φραγή όλων των μηνυμάτων που λαμβάνεις ή στέλνεις από τους παραπάνω αριθμούς, επικοινώνησε μαζί μας εδώ.
Φραγή υπηρεσιών φωνής
- Για φραγή υπηρεσιών τρίτων φωνής, μπορείς να:
- Επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ
- Συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας
- Στείλεις εγγράφως το αίτημά σου στη διεύθυνση Λ. Αθηνών 106, Αθήνα, Τ.Κ. 104 42
- Έρθεις σε ένα κατάστημα Nova
Expert’s Tip
Με τους παραπάνω τρόπους μπορεί να ζητήσεις φραγή και για υπηρεσίες SMS.
Τους τηλεφωνικούς αριθμούς που ξεκινούν από 901 έως 909 ή 80, μπορείς να ζητήσεις φραγή για:
- Συγκεκριμένες αριθμοσειρές (δεκάδες ή χιλιάδες) ή συγκεκριμένους κωδικούς 14ΧΧΧ και 14ΧΧ
- Όλες τις αριθμοσειρές που ξεκινούν από 901 ή/και 909 ή/και 80 ή 14ΧΧΧ, 14ΧΧ
Άρση φραγής
Σε περίπτωση που θέλεις να απενεργοποιήσεις τη φραγή για να έχεις και πάλι πρόσβαση στις τρίτες υπηρεσίες και τους ειδικούς αριθμούς SMS:
Στείλε EN στο 1213:
- Για να λαμβάνεις και να στέλνεις SMS από/σε όλους τους ειδικούς αριθμούς
- Ή και τον 5ψήφιο αριθμό για μεμονωμένη φραγή μηνυμάτων (πχ EN 54xxx)
COSMOTE
1. Τι είναι οι Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ);
Οι ΥΠΠ είναι υπηρεσίες που προσφέρουν πρόσβαση σε περιεχόμενο μέσω SMS, MMS και φωνής. Οι ΥΠΠ συνήθως έχουν αυξημένη χρέωση και παρέχονται από τρίτες εταιρείες – παρόχους ΥΠΠ, οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο και τον τρόπο που τις παρέχουν.
Το περιεχόμενο ενδεικτικά, μπορεί να αφορά σε υπηρεσίες τηλεηχοπληροφόρησης (Audiotext), οπτικής τηλεπληροφόρησης (Videotext), συμμετοχή σε τηλεοπτικά προγράμματα και ραδιοφωνικές εκπομπές, υπηρεσίες αστρολογίας, παιχνίδια, ringtones, wallpapers κ.α.
Οι ΥΠΠ παρέχονται μέσω συγκεκριμένων προορισμών, ειδικότερα των αριθμοσειρών:
901 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 909 ΧΧΧ ΧΧΧΧ (υπηρεσίες ενηλίκων), 806 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 812 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 825 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 850 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 875 ΧΧΧ ΧΧΧΧ, 14 ΧΧΧ, 54 ΧΧΧ, 19 ΧΧΧ
Οι ΥΠΠ μπορεί να χρεώνονται με έναν από τους παρακάτω τρόπους
- με ένα σταθερό ποσό ανά κλήση
- με χρέωση ανά μονάδα χρόνου, με ή χωρίς ελάχιστη διάρκεια κλήσης
- με ένα σταθερό κόστος ανά SMS/MMS κατά την αποστολή ή/και λήψη.
2. Πώς με προστατεύει η COSMOTE από ανεπιθύμητες χρεώσεις ΥΠΠ;
Η COSMOTE, αντιλαμβανόμενη την ανάγκη των συνδρομητών, προσφέρει τρόπους προστασίας από ανεπιθύμητες χρεώσεις ΥΠΠ:
- Στέλνει δωρεάν ενημερωτικό SMS στους συνδρομητές της όταν χρεώνονται από εισερχόμενο SMS από πενταψήφιο τρίτων εταιρειών.
- Δίνει τη δυνατότητα της επιλεκτικής φραγής σε ΥΠΠ
3. Ποιές επιλογές φραγής έχω για ΥΠΠ;
Η COSMOTE σου δίνει πλήρη έλεγχο των ΥΠΠ μέσα από τις εφαρμογές My COSMOTE App και What’s Up App, απλά και γρήγορα! Κατέβασε δωρεάν την εφαρμογή και μέσα από το Shop, στην κατηγορία Υπηρεσίες Προστασίας και θα:
- έχεις πλήρη εικόνα όλων των 5ψήφιων στα οποία έχεις πρόσβαση
- μπορείς να διακόψεις με ένα κλικ την πρόσβαση σε όλα τα SMS με χρέωση στη λήψη
- μπορείς να επιλέξεις όποτε εσύ θέλεις τα 5ψήφια στα οποία θέλεις να έχεις ή όχι πρόσβαση.
Με την ενεργοποίηση της φραγής παύεις να έχεις πρόσβαση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Η πρόσβαση στις ΥΠΠ είναι αρχικά ανοιχτή σε όλους τους συνδρομητές μας, αλλά ακόμα κι αν επιλέξεις φραγή και στη συνέχεια αλλάξεις γνώμη, μπορείς να ζητήσεις άρση τη φραγής μέσα από το COSMOTE App ή το What’s Up App.
Εναλλακτικά μπορείς να στείλεις ηλεκτρονικά το αίτημά σου ή να επικοινωνήσεις με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE.
4. Πώς μπορώ να διαγραφώ από μια συνδρομητική υπηρεσία;
Διαγραφή από συνδρομητική υπηρεσία, μπορεί να γίνει μέσω SMS, γράφοντας “STOP” και αποστολής στο 5ψήφιο από το οποίο λαμβάνονται τα χρεώσιμα SMS. Στην περίπτωση αυτή, η εταιρεία στην οποία ανήκει η υπηρεσία, θα σου στείλει ενημερωτικό SMS, το οποίο θα επιβεβαιώνει τη διαγραφή ή θα ζητάει την αποστολή ενός επιπλέον SMS με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία προς διαγραφή (π.χ. stop wallpaper).
5. Με τί τρόπους διατίθεται οι ΥΠΠ μέσω SMS;
Οι ΥΠΠ μέσω SMS διακρίνονται σε δύο κατηγορίες, με βάση τον τρόπο χρέωσης:
- Υπηρεσίες χρεώσιμες με την αποστολή SMS: Ο χρήστης στέλνει SMS για να λάβει την πληροφορία που επιθυμεί και χρεώνεται για το SMS που στέλνει κάθε φορά. Το SMS που λαμβάνει είναι χωρίς χρέωση.
- Υπηρεσίες χρεώσιμες με τη λήψη SMS: Ο χρήστης, για να λάβει την υπηρεσία που επιθυμεί, στέλνει δωρεάν SMS επιβεβαίωσης στο 5ψήφιο του παρόχου ΥΠΠ. Στη συνέχεια, λαμβάνει χρεώσιμα απαντητικά SMS, είτε μεμονωμένα είτε με συνδρομητικό μοντέλο αυτόματης ανανέωσης π.χ. ανά εβδομάδα ή μήνα. Με την λήψη των χρεώσιμων SMS, ο χρήστης έχει πρόσβασή στην υπηρεσία που έχει επιλέξει.
Στην πλειοψηφία τους οι υπηρεσίες αυτές είναι συνδρομητικές με αυτόματη ανανέωση και σύμφωνα με τον κανονισμό της ΕΕΤΤ το μηνιαίο κόστος τους δεν υπερβαίνει τα 20€ καθαρή αξία.
H χρέωση είναι ανεξάρτητη από την κατανάλωση της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης των προγραμμάτων ή άλλων πρόσθετων πακέτων.
6. Τί είναι οι υπηρεσίες φωνής Τρίτων και ποιες είναι οι χρεώσεις;
Είναι φωνητικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του δικτύου της COSMOTE από συνεργαζόμενες εταιρείες, οι οποίες είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχουν. Για παράδειγμα, κλήσεις σε υπηρεσίες τηλεφωνικού καταλόγου (118ΧΧ), υπηρεσίες ψυχαγωγίας με αυξημένη χρέωση (14ΧΧΧ), υπηρεσίες για ενήλικες (αριθμοσειρά 909).
Δες εδώ όλους προορισμούς υπηρεσιών φωνής με τις αντίστοιχες χρεώσεις.
H χρέωση κλήσης είναι ανεξάρτητη από την κατανάλωση της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης των προγραμμάτων ή άλλων πρόσθετων πακέτων.
7. Τι πρέπει να προσέχω κατά την εγγραφή μου σε ΥΠΠ;
Σου συστήνουμε να διαβάζεις με προσοχή τους όρους & προϋποθέσεις πριν καταχωρήσεις τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες και πριν προχωρήσεις σε αγορά.
Επίσης, να διαβάζεις προσεκτικά τους όρους σε διαφημιστικές καταχωρήσεις και να ενημερώνεσαι αναλυτικά για το είδος της υπηρεσίας και τη χρέωσή της πριν την επιλέξεις.
Σου εφιστούμε την προσοχή και στα ενημερωτικά SMS που υποχρεωτικά πρέπει να λαμβάνεις από τον πάροχο ΥΠΠ κατά την εγγραφή σου σε συνδρομητική υπηρεσία και στη συνέχεια μια φορά το μήνα, αλλά και στα ενημερωτικά μηνύματα από την COSMOTE.
Σε περίπτωση που έχεις κάποιο παράπονο ή αίτημα αναφορικά με τη παρεχόμενη υπηρεσία:
– επικοινώνησε απευθείας με τον πάροχο της υπηρεσίας. Βάλε τον αριθμό που σε ενδιαφέρει και δες τα στοιχεία επικοινωνίας του παρόχου στον οποίο ανήκει.
– κάνε σχετικό αίτημα μέσω του My COSMOTE
– στείλε μας ηλεκτρονικά το αίτημά σου
– επικοινώνησε με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών COSMOTE
9. Πού μπορώ να ενημερωθώ για τους κωδικούς SMS και τις χρεώσεις τους;
Δες όλους τους διαθέσιμους σύντομους κωδικούς SMS ανά πάροχο με τις αντίστοιχες χρεώσεις.
H χρέωση αποστολής & λήψης SMS προς τους σύντομους κωδικούς είναι ανεξάρτητη από την κατανάλωση της δωρεάν ενσωματωμένης χρήσης των προγραμμάτων ή άλλων πρόσθετων πακέτων.
10. Πώς μπορώ να εγγραφώ σε συνδρομητικές υπηρεσίες ΥΠΠ;
Η διαδικασία εγγραφής σε συνδρομητικές υπηρεσίες ορίζεται από τον Κώδικα Δεοντολογίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).
Ο χρήστης θα πρέπει να στείλει SMS επιβεβαίωσης για την εγγραφή του σε συνδρομητική υπηρεσία αφού πρώτα λάβει την προβλεπόμενη ενημέρωση από τον πάροχο της υπηρεσίας. Μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της εγγραφής, ο χρήστης δεν χρεώνεται.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης μέσω SMS, με χρήση 5ψήφιων αριθμών και την ενημέρωση της ΕΕΤΤ δείτε εδώ.
11. Τι πρέπει να προσέχω κατά την εγγραφή μου σε ΥΠΠ;
Σου συστήνουμε να διαβάζεις με προσοχή τους όρους & προϋποθέσεις πριν καταχωρήσεις τον αριθμό του κινητού σου σε ιστοσελίδες και πριν προχωρήσεις σε αγορά.
Επίσης, να διαβάζεις προσεκτικά τους όρους σε διαφημιστικές καταχωρήσεις και να ενημερώνεσαι αναλυτικά για το είδος της υπηρεσίας και τη χρέωσή της πριν την επιλέξεις.
Σου εφιστούμε την προσοχή και στα ενημερωτικά SMS που υποχρεωτικά πρέπει να λαμβάνεις από τον πάροχο ΥΠΠ κατά την εγγραφή σου σε συνδρομητική υπηρεσία και στη συνέχεια μια φορά το μήνα, αλλά και στα ενημερωτικά μηνύματα από την COSMOTE.