H ViewSonic ανακοινώνει την παγκόσμια καμπάνια “A Year of Colors”
1 min readΗ εταιρεία δημιουργεί έναν ψηφιακό κόμβο για να μπορούν όλοι οι δημιουργοί να μοιράζονται το έργο τους και να ανταλλάσουν ιδέες.
Η ViewSonic Corp., κορυφαία παγκοσμίως κατασκευάστρια λύσεων απεικόνισης, ανακοινώνει την παγκόσμια, ετήσια καμπάνια ColorPro – «A Year of Colors», η οποία θα διαρκέσει από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2021. Κάθε μήνα οι συμμετέχοντες καλούνται να δημοσιεύσουν τις φωτογραφίες τους στο λογαριασμό ColorPro στο Instagram, χρησιμοποιώντας το hashtag #MyVisionPrecisely. Η καμπάνια στοχεύει στη δημιουργία ενός ψηφιακού κόμβου για δημιουργούς, ώστε να προβάλλουν το έργο τους και να γίνουν μέρος μιας μεγαλύτερης κοινότητας φωτογράφων, σχεδιαστών και καλλιτεχνών. Επιπλέον, η ViewSonic θα αξιολογήσει τα έργα τέχνης και θα ανακοινώνει έναν νικητή κάθε 15η ημέρα, ο οποίος θα κερδίσει μια επαγγελματική οθόνη ColorPro VP2785-2K.
“Η άλλοτε γαλήνια ζωή μας έχει πλέον διαταραχθεί από την πανδημία εδώ και καιρό. Με την ανακοίνωση της πρώτης μας ετήσιας καμπάνιας, “A Year of Colors”, ευελπιστούμε να ρίξουμε μια αχτίδα φωτός μέσα σε αυτό το θλιβερό σύννεφο και να βάψουμε τη νέα χρονιά με όμορφα χρώματα”, δήλωσε ο Oscar Lin, Head of the Monitor Business Unit της ViewSonic. “Σκοπός μας είναι να ενθαρρύνουμε ανθρώπους από όλον τον κόσμο να συνδυάσουν τη φαντασία τους με την ομορφιά των χρωμάτων και να μεταμορφώσουν το Instagram μας σε έναν κόμβο θετικής ενέργειας και έμπνευσης. Ανυπομονούμε να δούμε μοναδικά έργα τέχνης δημιουργών από όλον τον κόσμο.”
Φέτος, ο λογαριασμός ColorPro στο Instagram θα εστιάζει κάθε μήνα σε ένα χρώμα, βάσει του οποίου θα γίνεται η ανατροφοδότηση της σελίδας. Όλα τα χρώματα έχουν επιλεγεί με συγκεκριμένη θεματική, η οποία σχετίζεται με τις ξεχωριστές περιόδους κάθε μήνα, όπως γιορτές, διακοπές κλπ. Οι συμμετοχές για το χρώμα του Μαρτίου, που είναι το “Κόκκινο”, είναι ανοιχτές από την 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του μήνα. Η ViewSonic θα ανακοινώσει τον νικητή στις 15 Μαρτίου. Στο τέλος του 2021, τα πιο δημοφιλή έργα τέχνης θα παρουσιαστούν και δημόσια.
Για να δείτε παραδείγματα σχετικά με το πώς να συμμετάσχετε στην καμπάνια, ο Ιανουάριος και ο Φεβρουάριος θα είναι δοκιμαστικοί μήνες. Η Renee Robyn, διάσημη φωτογράφος και digital artist από τις Ηνωμένες Πολιτείες, είναι το τιμώμενο πρόσωπο του Ιανουαρίου. Η συγκεκριμένη καλλιτέχνιδα εμφανίζεται συχνά στα stories του ColorPro στο Instagram και το έργο τέχνης της -που σχετίζεται με το χρώμα του Ιανουαρίου- “ColorPro Blue”, παρουσιάζεται επίσης στο λογαριασμό Instagram του ColorPro. Το χρώμα του Φεβρουαρίου ταυτίζεται με ένα από τα χρώματα Pantone του 2021, το “Illuminating Yellow”, το χρώμα που σχετίζεται με την αισιοδοξία και τη ζωντάνια.
Η σειρά επαγγελματικών οθονών ColorPro συνδυάζει την τέχνη με την επιστήμη των εκπληκτικών χρωμάτων. Είναι ειδικά σχεδιασμένη για φωτογράφους, γραφίστες, βιντεογράφους και creators. Κατά τη διάρκεια αυτής της καμπάνιας, η ViewSonic έχει προσκαλέσει 12 μοναδικούς καλλιτέχνες – influencers από όλον τον κόσμο να δημιουργήσουν εκπληκτικές, ολοζώντανες εικόνες με απαράμιλλη χρωματική ακρίβεια. Οι συγκεκριμένοι influencers θα μοιραστούν επίσης τις ιδέες τους και την οπτική τους σχετικά με τη σημασία και το συμβολισμό κάθε χρώματος.
Ελάτε να γίνετε μέρος της χρωματικής μας παλέτας! Για να δείτε περισσότερα σχετικά με τις τελευταίες συμμετοχές, επισκεφθείτε τον επίσημο λογαριασμό ColorPro στο Instagram.
Επιπλέον πληροφορίες* για την καμπάνια “A Year of Colors”
- Διάρκεια: 1 Φεβρουαρίου 2021 – 30 Νοεμβρίου 2021.
- Τρόπος συμμετοχής:
1) Ακολουθήστε τον επίσημο λογαριασμό ColorPro στο Instagram.
2) Δημοσιεύστε μια φωτογραφία που σχετίζεται με το χρώμα του μήνα, σε δημόσιο λογαριασμό σας στο Instagram.
3) Κάντε tag πάνω στη φωτογραφία τον επίσημο λογαριασμό ColorPro στο Instagram.
4) Προσθέστε #MyVisionPrecisely, καθώς και hashtag με τη χώρα που βρίσκεστε (π.χ. #Greece) στη λεζάντα της ανάρτησης.
- Επιλογή νικητή: Όλες οι συμμετοχές θα κριθούν από το συνολικό τους impact, την πρωτοτυπία, τη δημιουργικότητα, το χρώμα και την καλαισθησία τους. Το έργο τέχνης που κερδίζει κάθε φορά, θα ανακοινώνεται στο Instagram στις 15 κάθε μήνα.
- Βραβείο: Μια επαγγελματική οθόνη ColorPro VP2785-2K σε έναν νικητή, κάθε μήνα.
* Ο Διαγωνισμός διοργανώνεται και χρηματοδοτείται από την ViewSonic International Corp., που εδρεύει στη Νέα Ταϊπέι, Ταϊβάν. Η ViewSonic International Corp. είναι θυγατρική εταιρεία της ViewSonic Corp. που βρίσκεται στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ.