Xiaomi : Έσοδα ρεκόρ για το α΄τρίμηνο του 2020
1 min readH Xiaomi ξεπέρασε με τον καλύτερο τρόπο την πρόκληση της κρίσης που προκάλεσε ο Κοροναϊός, καταφέρνοντας να αυξήσει τα έσοδά της κατά 13,6% στο πρώτο τρίμηνο του 2020.
Ενώ τα μέτρα του Lock-Down στην Κίνα για τον έλεγχο της πανδημίας επηρέασαν τόσο τη ζήτηση όσο και την προσφορά κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου, η χαλάρωση αυτών των περιορισμών βοήθησε στην ανάκαμψη, και τα επίπεδα παραγωγής έχουν πλέον επιστρέψει στα προ-πανδημικά επίπεδα.
Τα έσοδα της εταιρείας αυξήθηκαν στα 49,7 δισεκατομμύρια γιουάν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, μάλιστα με υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης (ASP) των συσκευών, με το νέο Mi 10 και τα νέα 5G Smartphone της εταιρείας να αποτελούν τον βασικότερο παράγοντα σε αυτή την επιτυχία.
Τα έσοδα της Xiaomi κατά το πρώτο τρίμηνο
Αυτή την φορά όμως υπάρχει και μία σημαντική διαφορά σε σχέση με τα προηγούμενα έτη. Τα έσοδα της Xiaomi από τις αγορές του εξωτερικού αυξήθηκαν κατά 47,8% (στα 24,8 δισεκατομμύρια γιουάν), ξεπερνώντας τα έσοδα που είχε η εταιρεία από την αγορά της Κίνας για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Όπως και πολλοί άλλοι Κινέζοι κατασκευαστές Smartphone, η Xiaomi επωφελήθηκε από την ανάπτυξη που είχε στην αγορά της πατρίδα της, προσφέροντας συσκευές με πολύ καλά χαρακτηριστικά και απίστευτα χαμηλές τιμές, καταφέρνοντας σε σύντομο χρονικό διάστημα να αποκτήσει την εμπιστοσύνη των εγχώριων καταναλωτών. Η Xiaomi είναι πλέον ο τέταρτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στην αγορά των smartphone στον κόσμο.
Ωστόσο, καθώς η εγχώρια αγορά της Κίνας έχει ήδη φτάσει σε σημείο κορεσμού, οι κινέζικες εταιρείες έχουν αναζητήσει νέες πηγές ανάπτυξης πέρα από τα σύνορά τους. Η μεγαλύτερη από τις κινέζικες εταιρείες, η Huawei, είχε γνωρίσει μία τεράστια επιτυχία πριν αρχίσει να γίνεται αισθητός ο αντίκτυπος των αμερικανικών κυρώσεων εναντίων της, ενώ η Xiaomi αξιοποίησε την ζήτηση σε αναπτυσσόμενες αγορές όπως η Ινδία και η Λατινική Αμερική.
Μεγάλη ανάπτυξη γνώρισε η Xiaomi και στην αγορά της Δυτικής Ευρώπης, και η εταιρεία είναι τώρα στους τέσσερις πρώτους στην Ευρώπη και στην Ιταλία, τη Γερμανία και τη Γαλλία. Στην Ισπανία μάλιστα είναι πλέον ο ηγέτης της αγοράς σύμφωνα με την Canalys.
Αυτά τα αποτελέσματα όπως είναι φυσικό έγιναν είναι αιτία αισιοδοξίας για την εταιρεία, αλλά αυτό μετριάζεται από τη συνεχιζόμενη αβεβαιότητα που υπάρχει διεθνώς γύρω από την πανδημία του Covid-19. Αν και η Κίνα επιστρέφει σταδιακά πίσω στο φυσιολογικό, η κατάσταση διαφέρει από χώρα σε χώρα.
Σε αγορές όπου οι περιορισμοί του Lock-Down έχουν μειωθεί, η Xiaomi αναφέρει ότι η ζήτηση έχει ανακάμψει με παρόμοιο τρόπο με την Κίνα. Μάλιστα κατά την τρίτη εβδομάδα του Μαΐου, τώρα που ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες χαλάρωσαν τους περιορισμούς στο Lock-Down, όπως αναφέρει η Xiaomi, η ζήτηση επέστρεψε στο 90% του συνήθους μέσου όρου που είχαμε στα προηγούμενα έτη, πριν εμφανιστεί η πανδημία.
Μάλιστα πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν πως η Xiaomi θα γίνει η νέα Huawei πολύ σύντομα αν συνεχίσει να αναπτύσσεται με αυτούς τους ρυθμούς.
Πηγή: news.xiaomi-miui.gr