Youtube : Αλλαγές στους όρους χρήσης προκαλούν αναστάτωση στους δημιουργούς περιεχομένου.
1 min readΜία πρόσφατη αλλαγή στους Όρους και Προϋποθέσεις Χρήσης του YouTube προκάλεσε αδικαιολόγητη αναστάτωση στην κοινότητα της πλατφόρμας, και τους δημιουργούς περιεχομένου.
Αρχικά φάνηκε ότι η σελίδα έχει το δικαίωμα να κλείνει κανάλια με το έτσι θέλω, αλλά τι ισχύει τελικά;
Οι αλλαγές στους όρους και οι αρχικές εντυπώσεις
Οι νέοι όροι πρόκειται να τεθούν σε ισχύ από τις 10 Δεκεμβρίου και η πρώτη εντύπωση που έδωσαν ήταν ότι θέτουν σε κίνδυνο εκατομμύρια κανάλια και δημιουργούς.
Στους νέους όρους υπήρχε μία ενότητα η οποία άφηνε να εννοηθεί ότι το YouTube θα έχει τη δυνατότητα να διαγράψει κανάλια που δεν φέρνουν στην πλατφόρμα αρκετά κέρδη. Αξίζει να σημειωθεί ότι στους όρους οι οποίοι ισχύουν αυτήν τη στιγμή δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο, ή τουλάχιστον δεν αναγράφεται κάπου ξεκάθαρα.
Τα ενημερωτικά email που έστειλε το YouTube θεωρήθηκαν από πολλούς ως ένας τρόπος για να χρυσώσει η εταιρεία το χάπι. Ή απλά βιάστηκαν να μεταφράσουν όπως ήθελαν τις αλλαγές που πραγματοποίησε η πλατφόρμα στους όρους της. Όπως και να έχει προκλήθηκε αρκετή αναστάτωση στο διαδίκτυο και το YouTube φρόντισε να ξεκαθαρίσει τα πράγματα.
Η τοποθέτηση της πλατφόρμας στο θέμα
Εκπρόσωπος του YouTube ανέφερε ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία ριζική αλλαγή στους όρους της υπηρεσίας και ότι δεν πρόκειται να αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Μάλιστα, τόνισε ότι η πλατφόρμα απλώς πραγματοποίησε τις εν λόγω αλλαγές με στόχο να κάνει πιο κατανοητούς τους όρους χρήσης της.
Έπειτα, ο επίσημος λογαριασμός TeamYouTube δημοσίευσε ένα κείμενο που ξεκαθάρισε αρκετά το τοπίο. Συγκεκριμένα, η ομάδα ανέφερε ότι δεν πρόκειται να τερματίσουν τη λειτουργία οποιουδήποτε καναλιού απλά και μόνο επειδή δεν βγάζει λεφτά.
Σημείωσε, ότι θα ισχύει ότι και πριν, όπου η πλατφόρμα απενεργοποιεί συγκεκριμένα χαρακτηριστικά ή υπηρεσίες σε περίπτωση που ένα κανάλι παρουσιάσει μειωμένη δράση. Ενώ έκλεισε τη δημοσίευση αναφέροντας πως αυτό δεν έχει κανέναν αντίκτυπο στους δημιουργούς ή τους θεατές.
Το συμπέρασμα είναι ότι το YouTube προσπάθησε να κάνει πιο κατανοητούς τους όρους, αλλά μάλλον τους μπέρδεψε περισσότερο.
Πηγή: news.xiaomi-miui.gr